driftit Skrevet Mars 29, 2015 Skrevet Mars 29, 2015 Etter å ha hatt E39 noen år nå har jeg sett di falle utrolig mye i pris, noe som vil si jeg ikke får igjen det jeg hadde ønsket for bilen min. Begynner å plage meg at jeg klarte å kjøpe en bil uten AC, så siden jeg ikke gidder å selge, lurte jeg på å putte det i selv. Er det noen her inne som har prøvd å gjøre dette? Med motor og dash ute kan det ikke være så utrolig mye jobb, og det øker komforten utrolig mye. Bilen er jo ubrukelig i sommertidene. Erfaringer og meninger? Noe spesielt man burde tenke på? Thanks
Alpejohn Skrevet Mars 29, 2015 Skrevet Mars 29, 2015 Er det mulig og klare og kjøpe en E39 uten AC? 99% av de som er til salgs har jo det.. hehe Du ligger hvertfall mye bedre an om dashen er ute, men du bør nok sansyneligvis ha en donorbil og plukke fra.Da er det jo enkelt og flytte over del for del. Men involverer nok en del elektisk også, kan jo hende du må bytte helt/delvis elnettet i dashen også, om det er mulig..Vil tro det er der meste arbeidet ligger..
sh0xx Skrevet Mars 29, 2015 Skrevet Mars 29, 2015 Kan spleise på en m5 me ac hvis jeg får seter å speil å du kan ta resten
driftit Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Skrevet Mars 29, 2015 Haha, ja klarte faktisk å kjøpe en uten, iom at karosseriet var såpass fint. Tenkte ikke helt over det -.- Tenkte å kjøpe en tysk bil, flytte litt deler også bare kjøre den på dynga etterpå Tålig lik årsmodell burde passe greit over skulle man tro (?) Haha Robin, da betaler du mest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå