Selli Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Har ulyd i servoen når jeg svinger på ratte når jeg står i ro og når jeg kjører. Når jeg svinger mye pluss bremser litt rister det litt på rattet. pluss va veldi mye olje søl. Sjekket servo oljen å den va rød å fin. Så det kan ikke være pumpen. Er dette ett tein på snekka/ tannstang er føkka?? Hehe har lite peiling på dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Er det rød olje som har lekket ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selli Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Klarte ikke og se det. Da piss regna og blåste storm. i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Bør jo hvertfall få sjekket det, så finner du ut om det er motorolje eller servo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selli Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Nå skumme det oppi der. Så tippe der e lekkasje jerna. Luft i systeme? Elle lite olje som bare blir pisket jerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selli Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Nå skumme det oppi der. Så tippe der e lekkasje jerna. Luft i systeme? Elle lite olje som bare blir pisket jerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selli Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Der va lekkasje i slanger. Skummer når d kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå