Andreas97 Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 har da gått til inkjøp av min første bil, bilen er en 1995 bmw e34 518 gått 150.000 minimalt med rust historie : en kompis var ute å kjørte da han såg hekken på en e34 bak et gammelt hus i nærområdet, jeg fant ut hvem som eigde bilen å tok kontakt spurte om bilen var til salgs å det var den men bilen hadde stått stille i nesten 2 år ,dro å såg på den samme kvelden, bilen såg ganske bra ut men det var mørkt så det var ikke så lett å se alt.vi ble enige om at jeg skulle skaffe prøveskilt å få prøve den dagen etterpå. bilen var tight å fin å kjøre. bremsene hang litt men det kom seg etterhvert. bestemte meg for at jeg skulle ha bilen. og vi ble enig om en VELDIG ok pris. sota baklyktene når jeg kom hjem å lånte noen 19" bbs av en kompis etter det utnytta vi prøveskilta å kjørte resten av dagen planer: coilovers nye felger rondell d58 (gjort) nye fangere (gjort) sote ruter de lykter svart skinn (gjort) større motor (m30b30 innkjøpt) diffsperre (innkjøpt) ta den rusta som er (påbegynt) bakrutesenker xenon us blinkers(gjort) shadowline(gjort) osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Så fin ut den. Gode planer. Lysst å dele hva du gav for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas97 Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Hehe, det kan vær det samme ,under 10 knapt nok tegn til rust under bilen. Eid av eldre mann siden 96 fin km stand iallefall Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 følger med her ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas97 Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 plastidippa listene Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 blir fort mye bedre da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas97 Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Japp ☺ Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Nice! Følger med hvor i verden går denne hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas97 Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Kjekt at folk følger ! går i ålesund Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Følger med, ser ut som eit bra utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paugen92 Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Følger med. Ser ut som du har funnet et meget bra eksemplar av e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas97 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 sperra gjor den også [emoji1] Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas97 Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 er vel ikke noen som har gs retro eller rondell d58 å selge meg ? eller andre felger som kler bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 rondell over gs felger!!! rondell på e34 er bare helt rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Kjøp rondell ! hadde det på min gammle e34, kler veldig godt E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå