bmw330ci89 Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Fikk plutselig en raslelyd fra S54B32 motoren min i går når jeg var ute å kjørte, kommer mer raslelyd ved mer turtall å bilen går dårligere, er det vanosen som lager den lyden? er det noen som vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Høres ut som dette kan tyde på at Vanos trenger en overhaling.Det beste er og få tatt en diagnose så kan det godt være du finner svaret der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330ci89 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Ja er ganske sikker på vanosen, kanskje de vanos skruene, skal ta diagnose nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjølen Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Hei,fikk du raslelyden etter oljeskift?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330ci89 Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Nei, skulle ta oljeskift nå til uka egentlig tok diagnose å fikk disse feilmeldingene: Sekundærluftmengde for liten, Lambda før katalysator rekke 2 signal, Lambdasondeoppvarming før katalysator 2 funksjon og Feiltenning sylinder 6. Kjørte rolig 500 m etter lyden kom å siden har jeg ikke starta den, den har den slags raslelyden, bråker på en måte mer fra eksos nesten litt grommere lyd på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå