Gabz Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 (endret) Heisann! Etter noen måneder med MX-5 har savnet blitt alt for stort, og jeg tenker å se litt på BMW'er igjen. Er nok ikke så alt for lenge til jeg lufter bilen for salg og eventuelt selger. Er ikke 100% sikkert enda, men har lyst å se på mulighetene. I den sammenheng er jeg på utkikk etter E39. Kravene mine er: Manuell Diesel Mye utstyr (hvertfall kjørecomputer, skinninteriør, cruisekontroll, multifunksjonsratt..) Helst sedan Veldig gjerne facelift Maks 40-50k Velholdt, pen og i god stand (det betyr også lite rust/rustfri) Ikke alt for høy km Stort pluss: Justerbar senk som er godkjent i vognkort M-sport (enten originalt eller ettermontert) Bra anlegg Pre-face funker også, og touring kan vurderes om den er pen. Selger du eller kjenner du til en som er til salgs? Ta kontakt på PM! Endret April 4, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 det varte ikke lenge! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Haha, nei.. MX-5 er veldig morro, og jeg kommer til å savne den, men E39-savnet er alt for stort. Skulle gjerne beholdt Mazdaen som turbo-prosjekt, men har ikke råd til å ha to biler med den økonomien jeg har :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 nei det blir fort sånn desverre! men leke bil er jo noe du alltid kan handle senere da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Ja, blir nok en MX-5 som andrebil når jeg får litt bedre råd Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 Har fått holdt av en E39 nå og venter bare på å få solgt MX-5'en Men tar fortsatt i mot tips og forsdag i tilfelle jeg skulle finne noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 hvordan e39 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 En fin en Svart 520d facelift sedan med manuell gir, M-sport overalt utvendig, en del utstyr, godkjent senket osv. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 nice! får håpe mx5´n går fort da! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Krysser fingra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå