thomaleo Skrevet April 4, 2015 Skrevet April 4, 2015 Spørr på vegne av en kompis igjen ang en e34 m50b20 nonvanos som ikke starter etter motorbytte fra m50b20 enkelvanos, den får bensin men virker ikke som at den får gnist, prøvd 2 forskjellige ledningsnett og 3 forskjellige hjerner. eneste vi er usikre på er hvilken kobling som skal på hvilken av kam og veiv sensor prøvd forskjellig uten forskjell, og bankesensorer er det ikke koblinger til på det nye ledningsnettet skal dette ha noe å si? har også prøvd en annen pakke med Coiler.
MrBrum Skrevet April 16, 2015 Skrevet April 16, 2015 Hvis jeg skal tippe..... EWS. Startsperre problematikk.
thomaleo Skrevet April 16, 2015 Forfatter Skrevet April 16, 2015 har holdt en finger på dette selv, men nøkkelen ser ikke ut som har noen form for chip, nesten som en lommeboknøkkel, går det ann å koble ut startsperre?
MrBrum Skrevet April 16, 2015 Skrevet April 16, 2015 EWS krever kunnskap og utstyr for å koble ut. Jeg er ikke helt stødig på hvordan det foregår, så det skal jeg ikke begi meg ut på. Men det er vanskelig å si hva som er koblet sammen her. Hva slags årganger og betegnelser er det på bil, motor, hjerne, ledningsnett etc.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå