Fabian Knutsen Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Hei, er det noen som har et bilopphuggeri eller bedrift i sverige å annbefale for kjøp av motor? Eventuelle andre plasser. Er snakk om en 320D M47. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Bildelsbasen.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 (endret) blocket.se (Sveriges svar på finn.no) bildelsbasen.se nbd.se (her har jeg selv vært, stor bedrift med mange ansatte) Ligger utenfor luleå. www.bildemontering.se Denne skroten ligger i växjö (sødre del av sverige) Endret April 6, 2015 av bmwmann24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian Knutsen Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Takk for svar Hvordan er det med godkjenning og dokumentasjon når man skal sette i en identisk lik motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Finndel.no Nbfbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian Knutsen Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Er det noen som vet hvordan det er med godkjenning og godkjenning når man skal sette inn en identisk lik motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Er det noen som vet hvordan det er med godkjenning og godkjenning når man skal sette inn en identisk lik motor ? Hva er det du skal godkjenne, om motoren er identisk? Betal moms på delen, og monter den. I dette tilfellet, motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Er bare å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Jeg fant en motor på bildelsbasen for noen år siden, og kjørte 4t ned for å hente motor på en høgger i Borås utenfor Gøteborg. De var egentlig stengt på lørdager, men jeg fikk mobilnr til eieren som kom og åpnet sjappa på fridagen sin og hjalp meg med å dytte motoren via europaller inn i bagasjerommet. Dog synes jeg ikke prisene i Sverige på bildeler, felger og veteranbiler er noe særlig lavere enn i Norge. Jeg gjorde det kun pga utvalg/tilgjengelighet og ikke pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian Knutsen Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Må muligens bytte motor, fra en 320d til 320d. Så det trenges ikke noen form for godkjenning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Om du bare bytter ut motoren med en annen 2.0d så er det ingen krav til godkjenning. Det er kun ombygg som må stemples av bt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian Knutsen Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Okei, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå