E36tobben Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Hei! Dere smarte bmw-folk vet forhåpentligvis hva som er gærnt med god36n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Sliter med noe av det samme selv. Sjekk i det minste slanger som har med innsug å gjøre. Jeg fant noen sprekker i min, så den er byttet ut nå. Problemet kom tilbake igjen, så nå er det enda en slange på vei i posten og rens av tomgangsregulatoren som står for tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36tobben Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Fant feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36tobben Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Sliter med noe av det samme selv. Sjekk i det minste slanger som har med innsug å gjøre. Jeg fant noen sprekker i min, så den er byttet ut nå. Problemet kom tilbake igjen, så nå er det enda en slange på vei i posten og rens av tomgangsregulatoren som står for tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Jepp, har prøvd det, da går den verre. Dør faktisk helt ut enkelte ganger om jeg ikke gir gass, så heller mot tomgangsregulatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Visst ein rensk av regulatoren fikser problemet så kan du vente med å sjå om problemet returnerer før du kjøper ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Den regulatoren fikk kjørt seg i ultralydbadet med ymse kjemikalier idag, så den blir ikke særlig renere. Jeg får vel dra meg til garasjen og sette sammen ting. Er supertrøtt, så prøver å overveie om det er mest pes å dra til garasjen nå eller ta buss i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Tenk den feelingen i kveld visst alt funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Ble ikke den feelingen Endte opp med ca det samme som før. Smått tungstarta når varm og døde ut i oppkjørselen til slutt. Blir nok å prøve å få inpa i gang i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Må nok det, får bli egen tråd det etterpå[emoji6] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå