maprixx Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 (endret) Hei. Har vært skikkelig uheldig med min 520, og hvis jeg ser riktig utifra bilde så er det et knekt motor feste. Kan noen bekrefte dette før jeg bestiller nye deler? Endret April 9, 2015 av maprixx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Ser ganske knekt ut ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maprixx Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Er vel en enkel sak å bytte det?Må vel løfte motoren litt. Hvilket punkter er best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 M54 eller M52? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maprixx Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 M54-B22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?p=7252111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maprixx Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Burde vel klare å bruke en talje på den kroken for å få løftet den litt. Kan jeg løsne den brekte, og løfte kun på 1 punkt?Hvordan er det med jekk?Er det nødvendig å bytte på begge sider samtidig? Evt gummien festene sitter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Gummien er en hydroforing som det er jævlig viktig å sjekke hvis bilen har rullet litt km. Hvis den er for slitt og gnager mot metall tar den ikke lenger vibrasjoner som kan få metallet til å sprekke slik det har hos deg. Heldigvis ser det ikke ut til å ha spredd seg til blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Bruk en jekk og gjerne en gummikloss mot bunnpanne for å løfte motor. Har akkurat gjort dette da jeg måtte av med motorfeste for å bytte registerreim på en Volvo. Sammyen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Bedre å ta det underfra så +1 til bmwmann24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Kan nesten se ut til at du er så uheldig at bolt feste i alu. blokka på de øver festene har begynt og gi etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maprixx Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 (endret) Fått byttet alt nå. Tannstanga var knekt tvers av, og motorfeste har knekt på 2 punkter. Gummi foringene den sitter på var sprukket, og var tom for hydralikk olje.Gjenstår nå å få den på firehjulskontroll, da rattet er noe skeivt + spissinga på dekka. Endret Mai 27, 2015 av maprixx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå