Sammyen Skrevet April 10, 2015 Skrevet April 10, 2015 (endret) Vil gjerne bli 100% sikker på at det er ballasten som tuller seg før eg bytter noke som helst. Kan ballastene flyttes frå høgre lykt til venstre og vice versa uten problemer? Endret April 10, 2015 av Sammyen
Sammyen Skrevet April 10, 2015 Forfatter Skrevet April 10, 2015 (endret) Ja. Skulle vert noke bilde i første posten men tapatalk tuller seg. Reagerte på litt forskjelligheter når eg skulle montere AE. Er det generell forskjell mellom førerside og passasjerside eller er det ny lykt på eine siden? Her: Endret April 10, 2015 av Sammyen
Espen Aass Skrevet April 10, 2015 Skrevet April 10, 2015 Er nok byttet. Har til gode og se Made in Japan på orginale BMW deler.
Reef89 Skrevet April 10, 2015 Skrevet April 10, 2015 Skulle vert noke bilde i første posten men tapatalk tuller seg. Reagerte på litt forskjelligheter når eg skulle montere AE. Er det generell forskjell mellom førerside og passasjerside eller er det ny lykt på eine siden? Her: Den er nok blitt skiftet en gang ja. Det er likt på begge sider.
Sammyen Skrevet April 10, 2015 Forfatter Skrevet April 10, 2015 (endret) Skal vel være mulig å ettermontere "riktig"?[emoji14] På den uoriginale kan eg ta ut kabelen (Nr 4) http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Etk_63/63_0550 Endret April 10, 2015 av Sammyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå