Chris A Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Har en 09 X6 E71, disse er som kjent 4 seter i av og til er det greit med plass til 5. Det jeg lurer på, kan man få godkjent slike innsatser man får på ebay? Hva kreves, for at biltilsynet godkjenner dette? Noen som kan hjelpe meg i å belyse denne saken, noen som har gjort dette selv? Link til innsats: http://www.ebay.com/itm/BMW-X6-conversion-asiento-trasero-5-pasajeros-modificacion-E71-/261189145013?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item3cd01611b5 På forhand takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 De hadde garantert profilert at det var med TUV papirer hvis det var mulig. Hvis du trykker på youtube linken, ser du at selene bare blir festet i 10mm skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 De 10mm boltene er jo til selve puta for selene festes til eksisterende seler på begge sider. Jeg er også på jakt etter ett 5. sete til 2010 X6. Fikk du ordnet dette Chris A? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå