Gå til innhold

Koding med bmwhat og bt adapter.

plugg69
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvde i går å kode x5 min til å ikke bruke tåkelys til corner lights. La inn at den var aktiv og kodet bilen. Den står fortsatt som aktiv, men tåkelysene lyser fortsatt til den siden det blir svinget til.. noen som har opplevd problemer med dette før? Brukte et billig ebay adapter, og hadde kontakt med bilen. Har nå bestilt er originalt bmwhat adapter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker bra til mye den appen, men ikke til alt. Har original kabel, og programvare jeg har betalt for, men likevel er det enkelte bugs..  Kodet inn at jeg skulle slippe å holde inne bremsepedalen for å starte bilen, men det eneste som skjedde var klikking i hundre relè når jeg prøvde å starte bilen, startmotoren ville ikke fyre... Men generelt sett er jeg fornøyd! Fikk fjerna pæresjekken på grøftelysa, og bare dette er verdt prisen man betaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E70 skal ha full koding med bt adapter ifølge appen..

Ta det med en liten klype salt for det står og at du må prøve testversjonen for å sjekke hvilke moduler bilen har god kontakt med. 

På min E91 får jeg tilgang til ca 40 av par og seksti og kan kode en god del men langt fra alt. Til alt må du til med tyngre kodingsverktøy og software. F.eks utstyr som primært benytter MOST og FlexRay bus. Har ikke kodet i de baner før men vet at med MOST så må du ha fiberoptisk loop verktøy. Kommer litt an på hvilken serie du har etc.

BMWhat fungerer som regel til det meste for oss vanlige dødelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg forstått, however så fikk jeg kodet bort seat belt reminder med bmwhat adapteret, med billig elm kom jeg ikke inn på modulen engang.. comfort eject fungerer ikke i aktiv, og kurvelys får jeg ikke slått av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...