oyvcla Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Hei Jeg har nå kjøpt meg en E34 520i som trenger en del kjærlighet, så da tenkte jeg at det er like greit å lage en prosjekt tråd. Om bilen Den er en 520i, som ifølge forrige eier er restaurert, fjernet rust og hellakkert i 2013. Men etter litt inspeksjon så er det bare tull.. Ser isåfall ut som det er gjort av en 14 åring med benga og sparkel.. Når jeg fikk bilen så virket ikke el.vinduer, takluke,vindusviskere eller sentrallås. Dette var rett og slett dårlig kontakt i en kobling under baksetet, så det er i orden nå Uansett hvilken del av bilen jeg undersøker, så ser det ut som en idiot har vært der før meg og skrudd.. Alt er halvferdig og mangler skruer osv... Planer - Sveise rust i gulv - Nye felger (tenker på acs 17" felger. 8,5 foran og 10" bak) skrik ut hvis du skal selge! - Bytte alle utvendige lister - Hellakkere bilen - Bytte baklykter - Bytte kanaler (?) - Bytte førerdør (forrige eier har bøyd i filler døra i et forsøk på å bytte vindusheis...) - Bytte panser (bulkete) - Justerbart senkesett - Bytte ut alle foringer med powerflex - Bytte til motor, understell og bremser fra 535. Tenker å ta inn en hel bil fra sverige. - Forhåpentligvis bygge turbo på M30 motoren i vinter.. Sikter på rundt 450hk Legger ved noen bilder av bilen slik den så ut da jeg hentet den.
oyvcla Skrevet April 15, 2015 Forfatter Skrevet April 15, 2015 Teppene ute.. En del rust, spesielt på førersiden. Her har såklart også forrige eier vært å prøvd seg på en jalla løsning.
oyvcla Skrevet April 16, 2015 Forfatter Skrevet April 16, 2015 Flott prosjekt! Stå på, følger med Takk for det
oyvcla Skrevet April 16, 2015 Forfatter Skrevet April 16, 2015 Skal prøve å få tatt meg en tur i verkstedet idag, og begynne på rusta. Bilder kommer Viktig å få inn litt bmw mellom alle japsebilene
Paugen92 Skrevet April 16, 2015 Skrevet April 16, 2015 Følger:) så ut som det var litt rust i gulvet der ja. Stå på!
turbina10 Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 Blir spennende og se hva du får til med denne
oyvcla Skrevet April 18, 2015 Forfatter Skrevet April 18, 2015 Følger:) så ut som det var litt rust i gulvet der ja. Stå på! Ja, trodde først at det bare var et lite hull, siden forrige eier har prøvd å lappe det sammen med no sillikon lignende greier.. Men jo mer jeg skrapa bort, jo større ble hullet.. Har fått begynt på rustsveisinga, men har hatt mye besøk i verkstedet de siste dagene, så det blir mye prating Skal prøve å få lagt inn noen bilder i kveld
Paugen92 Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 Ja, trodde først at det bare var et lite hull, siden forrige eier har prøvd å lappe det sammen med no sillikon lignende greier.. Men jo mer jeg skrapa bort, jo større ble hullet.. Har fått begynt på rustsveisinga, men har hatt mye besøk i verkstedet de siste dagene, så det blir mye prating Skal prøve å få lagt inn noen bilder i kveld Er som regel sånn når man begynner å lete så finner man mer og mer kjenner til dette med prating, ikke så lett å få gjort ting da nei
oyvcla Skrevet April 19, 2015 Forfatter Skrevet April 19, 2015 Fikk såvidt begynt litt idag, men fikk mye besøk, pluss at vi har satt opp partytelt og grillplass utafor verkstedet Fikk sveiset inn en plate i gulvet, men dette ble utrolig ræva pga dårlig apparat.. Skal prøve et annet i morra Har også fått prøvekjørt en porsche cayenne turbo med 450hk idag, og fått blod på tann. VIL HA TURBO
Freakshow Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 godt å se folk tar vare på disse gode bilene! følger med videre! ^^
oyvcla Skrevet April 27, 2015 Forfatter Skrevet April 27, 2015 Fått gjort bittelitt idag Sotet blinklys bak med biltema spray, ble overraskende bra Har også fått kappet bort litt mer rust i gulvet, begynne å sveise litt igjen i morra. På det nederste bildet ser dere alt som er kappet bort
evi Skrevet April 29, 2015 Skrevet April 29, 2015 (endret) Følger med her. Kjipt med rusten, men når det gjøres skikkelig slipper du heldigvis å bekymre deg på lenge.. Endret April 29, 2015 av takZa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå