BAREiida Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Hei! min flotte BMW har nå bestemt seg for å lekke kjølervæske!Problemet er at jeg ikke finner ut hvor lekkasjen kommer fra. Det drypper ned på bakken helt fremme på panseret på bilen, på v. side. Det drypper helst når bilen står i ro. Nå har også varmeapparatet i bilen begynt å tulle, slår seg av og på som det vil (veldig frustrerende å kjøre med åpne vinduer på vinteren for å få bort dugg -.-) er det noen som har noen tips? eller vet hva det er? har lite lyst til å kjøre den på verksted igjen, da bilen min allerede snart har tatt knekken på den stakkars tomme studentlommeboka mi!
Yahoo Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Radiator, vannpumpe, ekspansjonstank... det kan være så mangt
Sturmtiger Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Hvilken type BMW er det? E30, E39, E61 osv osv.
MrBrum Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Varmeapparatet har begynt å tulle sier du....kan det skyldes lite kjølevæske på systemet, slik at det blåser kaldt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå