Fredrikoaa Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Hei! (BMW e46 320d) Merket for en stund tilbake at det var mye vibrasjon i rattet når jeg kjørte i 70-80 kmt. Trodde først det var vinterdekkene som ikke var balansert riktig. For et par uker siden byttet jeg til sommerdekk, ristingen fortsatte. Det rister ikke hele tiden men kommer plutselig. Det skal sies at det ikke rister hver gang jeg kjører i høy fart, men av og til. Er ikke vibrasjon ved nedbremsing så tror ikke det er kast i bremsene, har også sett over felgene og ser ikke noe skade. Noen som har opplevd liknende eller ved hva det muligens kan være ? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Sjekk forstillinga for slarke i foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 (endret) +1 på foringer. Har du slark/dødgang på styringen? Vibrerer det meir når du svinger eller på grus? Endret April 16, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 E36/E46 med litt km bak seg har jo det klassiske problemet med bakre bærearmsforinger. Sjekk først de, men se gjerne over alt det andre også når du først er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikoaa Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Det som jeg syns er rart er at det ikke rister heletiden, men av og til.. Skal skjekke foringer/bærearm. Bilen har rullet ca 165.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Er ikke så uvanlig det. Har du kast i felger så rister det hele tiden, har du problem i understellet så kan det komme litt periodevis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Du kan sjekke om det er forskjell i ristingen når du kjører ned en (bratt) bakke kontra opp den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå