Eirik Paulsen Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 Hei, har en e36 som dunker/klikker når jeg svinger til høyre. Vet ikke hvordan dårlig hjullager høres ut men kan det være det? Kommer bare når jeg svinger til høyre. Kjører jeg rett fram eller til venstre kommer den ikke. Uavhengig av fart så lenge den beveger seg kommer lyden når jeg svinger til høyre
E.C. Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 Hadde noe tilsvarende for noen måneder siden. Der var det slark i bolten som kobler braketten som går mellom bærearmen og lenkearmen fra stabstaget. Kan være noe helt annet hos deg, men å krabbe en tur under og gå over alle boltene kan være en god start.
Eirik Paulsen Skrevet April 18, 2015 Forfatter Skrevet April 18, 2015 Hadde noe tilsvarende for noen måneder siden. Der var det slark i bolten som kobler braketten som går mellom bærearmen og lenkearmen fra stabstaget. Kan være noe helt annet hos deg, men å krabbe en tur under og gå over alle boltene kan være en god start. yea ska ta ann opp å gå gjennom alle nå hater å kjøre med ulyder< ;P
Eirik Paulsen Skrevet April 19, 2015 Forfatter Skrevet April 19, 2015 var visst ene innstikket til diffen som va hoppet ut av en eller annen grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå