preben sypriansen Skrevet September 24, 2015 Forfatter Skrevet September 24, 2015 Ops har ikke vert her inne på lenge :/ venter på deler Pga skjert kam :/
viggo E34 Skrevet September 24, 2015 Skrevet September 24, 2015 Synd det gikk skeis med kammen, men da blir det vel oppgradering eller? Hehe
preben sypriansen Skrevet September 25, 2015 Forfatter Skrevet September 25, 2015 Ja blir 2x insugskamer og bytte til h profil råder.. Men har kjøpt meg en 535 eg skal få eu godkjent og selge for å ha rå til mere deler pm om noen er intrisert i 535 manuell
preben sypriansen Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2015 Nett kjøpt stempel fil verktøy så komer med bilder når skal gape stempel ringene så blir alt skrudsammen igjen viggo E34 reagerte på dette 1
preben sypriansen Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Skrevet Mars 3, 2016 ops !!! har ikke vert inpå her på lenge! men har skrud orginal motor i bilen å skal vise den med senkesett og felger så 4 måne kan eg ta den på eu gokjening så blir det eu 2,4 år og turbo motoren skal oppi komer med bilder!
preben sypriansen Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Skrevet Mars 13, 2017 ops ! enda ikke ferdig ventet til fik bilen på eu oh holder på sveise rust nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå