Gå til innhold

Valg av riktige banedekk til min bil (nybegynner)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Driver og ser etter dekk til banekjøring. 

Jeg er nybegynner og trenger hjelp av noen som kan dette her. Kjørte første gang i fjor, og budsjett dekk ble nesten farlig etter noen runder. 

Trur det å sette på R dekk blir bare bortkastede penger når jeg ikke får brukt dem til det dem er gode for.

Ser at Kumho har litt forskjellige banedekk og Federal osv.

Setter stor pris på hjelp her!

Endret av West320ci
Skrevet (endret)

Federal rs-r er vel enda billigere en Toyo :) de hadde faktisk fått litt skryt også :) så det er nok ikke noe dumt alternativ :)

der har du dimmen du leiter etter :) 1400kr per dekk ekke så gærnt! :)

http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?dsco=129&cart_id=19089225.129.4217&sowigan=So&Breite=225&Quer=40&Felge=18&Speed=&kategorie=6&Marke=Federal&ranzahl=4&tyre_for=&x_tyre_for=&Herst=Federal&sort_by=preis&rsmFahrzeugart=ALL&search_tool=standard&Label=F-E-72-3&details=Ordern&typ=D-120336

Endret av Freakshow
Skrevet

Federal rs-r er vel enda billigere en Toyo :) de hadde faktisk fått litt skryt også :) så det er nok ikke noe dumt alternativ :)

der har du dimmen du leiter etter :) 1400kr per dekk ekke så gærnt! :)

http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?dsco=129&cart_id=19089225.129.4217&sowigan=So&Breite=225&Quer=40&Felge=18&Speed=&kategorie=6&Marke=Federal&ranzahl=4&tyre_for=&x_tyre_for=&Herst=Federal&sort_by=preis&rsmFahrzeugart=ALL&search_tool=standard&Label=F-E-72-3&details=Ordern&typ=D-120336

Federal rs-r har jeg ingen kjenskap til, men billig var det. :whistle:

Skrevet

For det budsjettet skal du lete lenge etter R-dekk.

Toyo R888 er fra ca. 2000,- pr.stk. og er vel det billigste.

Som jeg nevner så blir det bortkastede penger uansett
Skrevet