Chris2pher Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 (endret) Hvor kan jeg kjøpe chip eller få bilen chipet til en rimelig penge? Venter på sprut så er ute etter en billig løsning i mellomtiden (turbo chip det er snakk om altså) Edit: er til e34 m20b25 Endret April 20, 2015 av Chris2pher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Hmm, lurer på om jeg ikke har snakket med deg før når jeg tenker meg om, hva er ca pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Pris finner du på nettsiden. Viss det er til m20 så har han 2 chipper. En som han konfigurerer etter specs og en der du kan mappe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå