Gå til innhold

E36 problemer..

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E36 coupe som nøkker veldig når jeg slipper gassen under kjøring, samt at det slår litt når jeg girer, flere som mener det er clutchen, noen som har opplevd dette og vet problemet? Er veldig irriterende...!

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm er det mulig kan være clutchen? Jeg kjører på en sinter clutch med alt annet originalt... CLutchen min kjennes ut som en brems pga trykkplaten er tykkere. Uheldigvis for meg knakk  nedre feste til diffen igjen idag.. selve bolten. Aner ikke hvorfor dette skjer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slitt lamell er det en som tror det er, men det kommer jo en dunkelyd bakfra under giring, skal handle komplett kit med clutch, lamell osv. men skal sjekke det meste som kan ha noe med problemet, veldig irriterende hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ved dårlige traversforinger blir bilen som en orm etter veien, kan og smelle litt da travers banker i chassis ved deffekte foringer. Jekk opp bilen å bryt mellom traversforingen og chassis med et brekkjærn. Man merker fort om hele bakstillingen er løs. Typisk på eldre bmw`r.  Høvelig om man kjøper poly-foringer, de smetter man bare rett dit. Få ut de gamle er jo et liv, men det kurerer man med en 6pakning heineken;)

Diffen smeller i chassis om foringene der er gåene. 

Endret av bmwmann24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...