Even320i Skrevet April 21, 2015 Skrevet April 21, 2015 Har en Bmw 525D manuell 2007modkommer en knirkelyd fra under bilen når jeg trør inn clutch pedalen.Kommer ikke fra selve pedalen men under bilen.Noen som vet hva detta kan være og evt kostnader?Tusen takk på forhånd!! [-o<
Sammyen Skrevet April 22, 2015 Skrevet April 22, 2015 Utløserlager? Søk litt rundt på det og sammenlign, men trur det er meir "klunk"lyd. Søk og på slave- og hovedsylinder
Peak Skrevet April 22, 2015 Skrevet April 22, 2015 Jeg har også det samme, høres ut som en vaier som spenner seg og kirker litt. Har hatt e81 tidligere og E87 nå, begge oppfører seg på samme hvis, kunne tenkt meg denne lyden fjernet, tenkte først utløserlager jeg også, men det er nok noe mer "klunk" i den lyden.
Fidelio Skrevet April 22, 2015 Skrevet April 22, 2015 Hovedsylinder, byttet på min og lyden forsvant.
quandt1960 Skrevet April 23, 2015 Skrevet April 23, 2015 Som west320ci skriver, det er smøringa til overføringa mellom mekanisk kobling fra clutchpedal til hovedsylinder. På E46 f.eks lå den på toppen av kassa så den kunne du ikke komme til så den blir smurt til ved bytte av clutch. Er noe faenskap hvis den er på toppen så den lyden måtte jeg bare leve med på min gamle. Fikk ikke sett så mye på det selv men mekanikeren hos BMW som fortalte meg, var visst ikke så uvanlig på de kassene
Even320i Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Skrevet Mai 18, 2015 Bytta foringa på clutch pedalen og lyden ble borte, va ikke værre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå