Scream Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 (endret) Har en lei skranglelyd i dashbordet på førersiden høres det ut som. Kommer som regel mest når det er litt kaldt. Høres ut som noe løst klips eller lignende slik at det blir vibrasjoner. Noen andre som har hatt noe problemer og har noen tips? Endret April 21, 2015 av Scream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Hadde det samme på F11.Bmw-mekanikeren på Gjøvik søkte opp på ett eller annet system de har og fant årsaker som kunne gi denne lyden. Var på min en klips med gjenger som var ødelagt som holder fast dashbordet. Tok av trekket på A-stolpen,nederst i hjørnet sitter en Torx skrue.hvis den er løs vil dashbordet flytte seg og gnisse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Hos meg kommer det en svak kneppelyd fra dashboard/dørbekledning ved svinging eller harde akselerasjoner. Det høres nesten ut som noe flytter bittelitt på seg og setter seg på plass igjen. Lyden er svak, men nok til å irritere meg grundig, da jeg har regnet med at en slik bil skal være meget godt skrudd sammen. Har dere også lignende "plager" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Hvem på Gjøvik snakket du med? Får vel demontere og se litt da.. Har googlet litt og det er mye ideer ute å går. Alt fra små klips til å bytte ut hele dashbordet.. merket også i dag på vei til jobb at det rasler enda mere når jeg har klutsjen inne f.eks. Hadde trodd det skulle være bedre skrudd sammen selv. Mere lyder i denne enn det var i Evo 8'n jeg hadde før denne om man ser bort fra eksos og uling fra trnfers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Når jeg la labben oppå dashen ved stolpen og klemte ned,ble det stilt den gang. Han heter Jo Øveråsen og er dyktig på disse.Har ikke greie på Bmw sitt opplegg,men de hadde en databasen der det tydeligvis blir lagt inn feil og utbedringer som er kjente,og som folka deres kan søke på.Synes også denne er knirkete ifht E60 jeg har. Dørtrekk og trekk på bakluke er også "utenfor",samme med merker på dørterskler som ramler av ved vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå