jojr Skrevet April 22, 2015 Skrevet April 22, 2015 (endret) Jeg har en E61 med litt forskjellig til dels ubrukelig utstyr som man ikke visste man trengte:) I dag kom min kollega og sa lysene på bilen sto på, jeg hadde akkurat parkert å tenkte de ville slå seg av. Tenkte ikke mer på det, men da jeg skulle hjem fra jobb, var bilen helt tom for strøm ikke et lite lys engang. Jeg ble nødt til å starte med startkabler rett på batteri. Men skal det egentlig være mulig at lysene blir stående på eller er det feil på det elektriske. Bagasjeromstrekket sluttet å virke etter jeg hadde startet bilen med kabler. Noen som har noen ide om hvorfor lysene ble stående på. De har slått seg av automatisk. Når lysbryteren står i den posisjonen. Samt at den er stilt inn på kjørelys på dag. Hvor kun ringene lyser på dagen Noe av utstyret som er på bilen. Keyless og, keyless,entery, garasjeåpner, automatisk kjørelys (sette knappen på A) samt at man kan stille inn om den skal ha kjørelys når den går. Trekket i bagasjerommet går opp og ned automatisk, automatisk luke og litt annet. Vet ikke hva som er standard på disse og ikke. Endret April 22, 2015 av jojr
Otis Skrevet April 22, 2015 Skrevet April 22, 2015 Lysene skal ikke stå på utenom ved låsing og opplåsing, samt followmehome. Ellers kan man sette parklys på en side, ved å bruke blinkelys hendel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå