Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en 325. Hvor jeg har byttet diff flere ganger., Nedre diffeste knekker skruen HELE tiden. Går et par dager så knekker skruen, Det er en M12 6kant skrue, Noen som har aning hvorfor dette skjer. ingenting annet er gale, kun det som knekker HELE tiden,.

Skrevet

Om den sitter dårlig i noen av de andre festene så kan det bidra til at den får ekstra påkjenninger, for eksempel.

Men ja, tallet angir strekkfastheten. Jo høyere tall, jo mer tåler de før de strekker seg / går til brudd.

Du kan ta med skruen til Tess / Tools / Würth el. og kjøpe evt. bestille skruen du trenger.

Skrevet

Om den sitter dårlig i noen av de andre festene så kan det bidra til at den får ekstra påkjenninger, for eksempel.

Men ja, tallet angir strekkfastheten. Jo høyere tall, jo mer tåler de før de strekker seg / går til brudd.

Du kan ta med skruen til Tess / Tools / Würth el. og kjøpe evt. bestille skruen du trenger.

Okey :D forbanna irriterende aldri hørt om noen som har samme problemet med diffen... :P ska prøve å få inni org skruen når eg får ann på mandag :) 

Skrevet

Helt sikker på at ingen foringer begynner og bli dårlig? Ta en nøye kontroll med brekkjern. 

Kan også være dårlige foringer på bærearmer, slik at drivaksel blir trykket helt sammen og dytter diff over til siden.

Skrevet

Helt sikker på at ingen foringer begynner og bli dårlig? Ta en nøye kontroll med brekkjern. 

Kan også være dårlige foringer på bærearmer, slik at drivaksel blir trykket helt sammen og dytter diff over til siden.

Hvordan sjekker jeg om foringene er dårlig egentlig? :)

Skrevet

Du kjenner etter om det er mye bevegelse. De skal være relativt thighte, så er det mye bevegelse kan skruen ta en del av belastningene istedenfor foringene.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...