bmw-e46-m3 Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Hei. Har en 02(reg 18/10-01) e46m3, topas blå med par små rust bobler. I 2014 fikk den inspektion 2 på sensommeren på km 214. Jeg henet den inn fra Sverige høst 2014 km 216. Km idag er 220. Denne er ny i sverige og har full service dokumentasjon og ikke skade bil. I mitt eie i vinter har den fått følgende påkostninger: Forsterket gulv bak, samt byttet alle foringer/kulelager foringer. Byttet bremser bak til org skiver og PFC klosser, også sitter det pfc skiver/klosser forran(det forran er brukt, men nypris er 17.000 på dette bremseoppsettet med de org bakskivene) H&R motorsport Nürburgring Clubsport sett. Oljer og vesker på alt byttet av meg på km 218.000 selvom alt ble tatt på 214.000km) UUC stålomsbundne bremseslanger. Komplett Hertz stereoanlegg med digital 5 kanals inkl sub. (Nypris i utlandet godt over 20.000) Kenwood Enhet med bra BT hf og mye snadder, inkl dab+. Nyomtrekt orginal ratt. Ny clutch. Den har også supersprint lettvekts race eksos. De to bakerste delene. Grom lyd og sky høy nypris! Avgift pr idag er 106, pr 18-10-15 ca 92. Etter årsskifte ca 80. Bilen er momset og ferdig vist og godkjent på BT. Bilen selges på orginale 18" med kumho dekk kjøpt i fjord sommer. 179.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Feil seksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå