Gå til innhold

E36 coupe 325i Ønskes kjøpt

Alfh92
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!
Er nå på leit etter en e36 coupe som jeg skal totalrestaurere.

Krav:
- Må ha m50b25 motor.
- Må ha vipperuter bak.
- Må ha takluke.
- Lakk farge spiller ingen rolle.
- Minst mulig rust da jeg helst kunne tenke meg og slippe å kutte og sveise.
- Skadefri karrosseri/ramme.
- HELE bilen skal pusses ned og lakkeres opp på ny, så overflaterust har ikke så mye og si.

+ om bilen er kjørbar.
+ om bilen har svart dash/taktrekk/gulvtrekk.
+ om bilen er i nærheten av rogaland.

Skal også handle inn komplett vader alcantara interiør og komplett m3 understell, så om du kjenner noen som har liggende eller har selv, vennligst send meg en melding eller skriv her!

Er for øyeblikket på jobb i nordsjøen, men er tilgjengelig mellom 18.00 og 22.00 alle dager på 91856786!
Du kan også sende meg en melding om hva du har så ringer jeg deg opp så snart jeg har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp!

Ingen som har en til salgs? :/

Tidene er nok forbi da en kunne kjøpe en 325 coupé i bra stand til en rimelig pris.

Jeg vurderer å selge et E36 coupé prosjekt. Det kan være midt i blinken for deg. Bilen er en E36 320i coupé. Motor og understell er fjernet. Bilen har orig.soltak og egentlig lite rust. Jeg har nye framskjermer, rustfrie originale M3 dører med speil og M3 koffertlokk. Velegnet for deg som vil hellakkere. Bilen er brokatrot met. Sort sportsskinn interiør med varme. Sort taktrekk. Airconditioning. M3 frontfanger. Har liggende M3 sideskjørt og bakfanger. Motoren som planlegges brukt er en M52B28 som er stroket med veiv fra e46 330 til 3 liter volum. Omtrent fulloverhalt motor. M3 grenrør og eksos skal brukes. M3 3.0 forstilling og M3 3.2 bakstilling. E90 335turbo 6 trinns girkasse. Eibach fjærer og Bilstein dempere. Motoren planlegges påmontert M50B25 vanos innsug, ledningsnett, sensorer m.m. Med tilpasset chip forventes 240-250 hk.

Du ser at det er mye gromdeler her og det er ikke noe billigsalg, men du har alt og mer til av hva du ønsker deg.vil ble en meget bra bil hvis den blir hellakkert. E36 coupé med kraftig motor er en skikkelig bra bil og har en økende popularitet med økende verdi.

Jeg bor i Stavanger, så bor du ikke langt unna kan du komme og se på bilen og delene.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opp. Fortsatt på leit etter en kjørbar m50b25 coupe! 

helst svart gulvteppe (er ett sant helsikken å bytte!), taktrekk og dash. 

Interiøret driter jeg i ellers da jeg skal invistere i alcantara vader. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp. Fortsatt på leit etter en kjørbar m50b25 coupe! 

helst svart gulvteppe (er ett sant helsikken å bytte!), taktrekk og dash. 

Interiøret driter jeg i ellers da jeg skal invistere i alcantara vader. :)

Du skal totalresturere en coupe, men du syns det er et helsikken å bytte gulvtrekk? :)

Lykke til med resten av bilen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal totalresturere en coupe, men du syns det er et helsikken å bytte gulvtrekk? :)

Lykke til med rest

Det er ikke det det står på egentlig da det uansett skal ut. men jeg vil helst ha interiøret klart slik at jeg slipper å lete dag å natt for å finne ett helt gulvtrekk noe som jeg vet de fleste kapper i to-tre når det skal fjernes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...