danskiii Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Hei. Jeg er på jakt etter skvettlapper til min E82, er det muligens noen som har liggende som de ikke har bruk for? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Jeg har til e87 bak, de passer kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Om de har dette art nr så gjør de ikke forran og? 82160430733 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Skal sjekke nummer Foran har jeg ikke til salgs da de sitter på bilen, og et sett med skvettlapper bak solgte jeg for en stund siden, men har et ekstra par. Men jeg måtte demontere disse fra bilen da jeg monterte m-bakfanger for man får ikke skvettlapper originalt til m-sport bakfangere, hvertfall ikke på E87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 se om de stemmer med det dele nr, om ikke så får jeg kjøpe nye, skal høre med koed hva de sier om passform på e82 med m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå