mr.ben Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Hei, går å lurer på og selle min 330D da den blir alt for lite brukt og jeg har fått firmabil, importert til norge i 2008, jeg er andre eiger i norge. Bilen er nå gått 310 tusen Km mye langkjørt av forje eier, men også i mitt eie da den ble brukt i jobb sammenheng. Bilen er eu godkjent til januar 2017 bytta alt av bremserør i forbindelse med forje eu kontroll. Bilen har så og si alt av utstyr m understell svart tak trekk osv. Bra i lakken er vel en liten bulk i bagasjeromsluka og et par roser på fremskjermene. turboen uler litt men ikke mye, ikke no spess oljeforbruk men bør nok byttes om ikke så lenge derfor prisen. Bilder kommer pm for mer info Ben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Noen bilder, kommer flere fra utvendig, blir montert ny radiator før salg da den lekker litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 utstyrsliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Andre feil eller mangler annet enn turboen? Skare1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Turbo å dei rosene på skjermene, uten om det sviver motoren veldig bra, merker ikke no særlig til turboen heller, den går godt å ryker ikke hvit. Grunnen til jeg kvitter bilen er fordi den blir ikke brukt lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Hvor står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Haugesund midt mellom bergen å stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Ah denne skulle vært litt nærmere så hadde jeg kommet å tatt en titt hvertfall. Er god pris for en slik bil hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 ja tror ikke det er noe å si på prisen, ser dem ligger tett opp imot 80tusen også med høy km, legger den på finn til helga ryker den ikke da fikser jeg den opp og beholder den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå