Lanzin Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Bortimot rustfri. Ødelagt rattstamme etter tyveriforsøk. Stygg i lakken. Utover dette er den ok. Manuellt gir og org styling. Hva kan denne være verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Denne 3 literen ligger på 70000, men har bare en feil (utifra annonsen). http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=57757056&searchclickthrough=true Kjørbarhet er en fin ting å ha som øker verdien voldsomt. Tror din er verdt 45/55000 da du må sikker skifte rattstammen for å få den til å starte med nøkkel igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Det er vel en e3 du linket til? Mente e12 1976 5serie jeg... Identiskt med denne men med frontleppe,bakleppe og skjørter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6b/BMW-E12-Front.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 tror man skal jobbe hard for og få 45/50 for en bil med knerta rattstamma å trenger hel lakering, å ikke minst de bilene er ikke veldig lett solgt heller, ser de ligger leeenge før de blir solgt , vertfall de som er da litt dyrere en 5-15 tusen kroners klassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 50 er nok et godt stykke unna ja tenker nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Jeg har, og har hatt, mange e12 og verdien er dessverre ikke høy. Jeg har lyst til å si 10000. Mer om du treffer på den rette, men det er vanskelig i Norge. Kan få mer i tyskland. Stylingen er sjelden, så du bør vurdere å plukke av all denne og selge den for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Takk for svar hva tenker du verdien på stylingen er separat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå