Gå til innhold

Skifte til xenon på e90 2005 mod. Hjelp, haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte bavaria som ville ha 30000 for delene, dette kan vell ikke være riktig? Er det noen som kan fortelle meg hva det er jeg trenger? Holder det å skifte ut pæra eller er det en omfattende jobb? Fint med all info som dere kan tenke dere da dette er noe jeg har veldig lite kunnskap om og jeg vil helst ikke gå på en stor smell.

Skal kjøpe en e90 uten xenon men jeg får vell ikke solgt den videre igjen når den tid kommer om den ikke har xenon? Er det mye forskjell på skikkelig xenon og blå HID pærer feks?

Setter stor pris på alle tilbakemeldinger! :)

Skrevet (endret)

Du må ihvertfall har nye lykter så klart med xenon. Lyktespylere. Nivå sensorer. Mulig du og må bytte kontakter på ledningsnettet. +- div. småtteri.

Så en 30.000.- hos en forhandler som bestiller alle deler ink. mva og arbeid er nok ikke det så langt ut på jordet pris.

Alle disse deler kan du handle billig fra for eks ebay eller andre utlanske sider eller fra dele biler.

Det er ingen forskjell på original xenon og HID pærer det er det samme bare annet navn.

Endret av Reef89
Skrevet (endret)

Du må ihvertfall har nye lykter så klart med xenon. Lyktespylere. Nivå sensorer. Mulig du og må bytte kontakter på ledningsnettet. +- div. småtteri.

Så en 30.000.- hos en forhandler som bestiller alle deler ink. mva og arbeid er nok ikke det så langt ut på jordet pris.

Alle disse deler kan du handle billig fra for eks ebay eller andre utlanske sider eller fra dele biler.

Det er ingen forskjell på original xenon og HID pærer det er det samme bare annet navn.

Takk for infoen :) hvis jeg gjør alt selv og kjøper deler på ebay eller fra delebiler, har du noen formening om hva det kan komme på? Skal sjekke opp selv også men er ikke sikker på hva alt er Endret av Aslaska
Skrevet

Har egentlig ingen aning om pris, men du sparer no hvertfall mye ved å handle selv og ikke kjøpe deler direkte fra BMW forhandlere, der er jo prisene altfor høy uansett.

Det mest kostbare er nok selve lyktene og lyktespyler anlegget da du må mest sannsynlig trenger ny fanger som har hull og lokk til dysene om du ikke skjærer det ut selv da.

Skrevet

Har egentlig ingen aning om pris, men du sparer no hvertfall mye ved å handle selv og ikke kjøpe deler direkte fra BMW forhandlere, der er jo prisene altfor høy uansett.

Det mest kostbare er nok selve lyktene og lyktespyler anlegget da du må mest sannsynlig trenger ny fanger som har hull og lokk til dysene om du ikke skjærer det ut selv da.

Jeg tror jeg gjør det enkle og går for en annen bil jeg heller :) Takk for hjelpen uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...