gelber Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 (endret) Selger min E39 med tungt hjerte. Bilen har påkostet mye de siste par årene der jeg har blant annet byttet: Nye skiver foran og bak Ny ABS sensor foran Ny ABS pumpe Ny topplokketpakning Motor ble byttet rundt 150000km av tidligere eier. Mye mer som jeg ikke kommer på nå Girkassen er derimot litt dårlig med nå. Bilen går og sånt men det er noe med 3. giret som gjør at den hakker ved lav hastighet når 3. giret er på. Ellers trenger motor service men alt skal være ok. I med at girkassen har sett bedre dager så legger jeg ut bilen som delebil/rep. objekt, men kan du skru så har du forsatt mye bil igjen. Jeg har behov for å selge bilen relativt kjapt pga flytting, så her er det ramme for budgiving. Setter startpris på 5000kr Bilen befinner seg i Sandefjord. Ring 488 80 242 Endret Mai 4, 2015 av gelber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelber Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå