snæssmumbrikken Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Hei! Var på eu kontroll og fikk mangel på bærebruer foran samt kuler, så da tenkte jeg at jeg skulle bestille et komplett sett på nettet så fikk jeg byttet alt. Bilen er en 316ti compact fra 2003. Greia er at bilen har M-tech eller M-sport pakke, Må jeg da kjøpe et slikt sett som er beregnet på M-Sport eller kan jeg kjøpe helt standard sett til E46? Pakka til M-sport er dyrere enn den som er helt standard. Står det noen steder om bilen er M-Sport osv? Har ikke sett det i vognkortet eller lignende, står bare M på ratt og lister og girspak samt felger så det at det er M-sport/tech er det bare interiør og eksteriør eller går det på understell ogsånn også? takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snæssmumbrikken Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Ingen som vet om det spiller noen rolle hvilken jeg kjøper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Trenger ikke være M-understell bare fordi du har M-logoer klistret over hele bilen. Det greiste er å se om du finner utstyrslyste over hva bilen har blitt levert med. Eventuelt kontakte en forhandler som ut ifra regnr./chassinummer greier å hoste opp utstyrslisten. Bærearmene vil vel ha en ///M-logo om de er M-tech tenker jeg, men den er jeg ikke 100% sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snæssmumbrikken Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Takker! Da får jeg ringe å høre! For det står at den som er standard ikke passer på biler med m sport, men trodde egentlig ikke det spilte noen rolle! Kjipern å kjøpe feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå