pedro Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 (endret) Hei Har en god del deler liggende som jeg skal kvitte meg med. Samlet eller delt. Automatkasse HP 18 til E36 M52motor, men den passer sikkert på flere 316 318 320er. 14 pins med rund kontakt. har også konverter. Mulig også hjernen. Som ny denne kassen. Strøkent gulvteppe til E36 sedan / stasjonsvogn fra B3 Alpina 98modell Skipose med dekkplater bak komplett E34 Grillramme med mye mer http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58666722&searchclickthrough=true&searchQuery=BMW%20bildeler Alt skal bort og helst før neste helg. Må tømme hus og bod pga klager fra hele familien. Sjekk annonsen. kan sende bilder på SMS Sender gjerne mot frakt hvis det er utenfor Kongsberg - Lillestrøm. Jeg pendler, så kan levere her. Gi BUD Endret September 17, 2015 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 1000 for bagasjeluke til e30 og jeg betaler frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Instrumentpanelet for 525tdsa. Er det uten pixelfeil og pris? Mitt får jeg ikke lest kmstand på,da det er helt mørkt der.Hvilke trelister er det du selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå