MeSs Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Hei!Er det noen som har prøvd metoden med motstand og dioder? Evt om noen har testet de eBay pluggene? Airbag lampa lyser etter at jeg bytta stoler, det er den gule kontakta på begge sider som ikke er tilkoblet.. Jeg vil heller at alle airbaggene skal gå om jeg krasjer, enn at ingen går..Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Ebye pluggene fungerer, iallefall på min E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Har du en link Espen A.? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Slik ser den gule kabelen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Det som ligger på Ebay koster vel ikke all verden så det er jo bare å prøve. Sikkert ingen som har prøvd å kræsje som kan fortelle om begge aribaggene gikk eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbmw+airbag.TRS0&_nkw=bmw+airbag&_sacat=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå