Maggi93 Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Hei! Har et sett med OZ futura sentere jeg kunne tenke med å bytte i noen andre sentere (Rennsport 1, Breyton osv) De er pulverlakkert i fargen Gunmetal grey. Tenkte egentlig kun salg, men er åpen for bud Boltsirkel 5x130 Mangler dessverre senterkoppen. Ønsker helst å bytte i 5x120 sentere. Mvh Magnus Lund Dhamree reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Hvorfor er bildene sidelengs? FatAndy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatAndy Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Kas pris tenke du deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 HBO 5000 kr har skaffet emblemer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 5000kr for kun senter? Som ikke passer på BMW? Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Er det for dyrt for Nylakkerte sentere med nye emblemer Frode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 På et BMW-forum er nok det litt dyrt ja. Det står heller ikke noe om størrelse på de. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å selge de en annen plass eller borre de om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Har lagt de ut flere steder også Ops! Glemte å skrive det... 17 tommer, 35 hull Dhamree reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå