Gå til innhold

Focal plug&play e91

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med dissa? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14970&katid=1303&id= 
Vil bare ha litt bedre lyd, så bassen ikke drukner alt som er av lyd.. Vil det heller lønne seg å bytte ut originalspilleren? Isåfall kom gjerne med forslag til 2-din spillere da det ser jalla ut med vanlig cd spiller. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å kjøpe dei til min bil, i dørene bak, og komponentsettet fremme (med diskant).

Har bestilt den "listen" som diskanten skal være i.

Får se når jeg skal kjøpe høyttalerene. Vil tro lyden blir en del bedre :)

Hvilket anlegg har du?

Har professional i min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å kjøpe dei til min bil, i dørene bak, og komponentsettet fremme (med diskant).

Har bestilt den "listen" som diskanten skal være i.

Får se når jeg skal kjøpe høyttalerene. Vil tro lyden blir en del bedre :)

Hvilket anlegg har du?

Har professional i min.

Jeg har base stereo. Det vil si uten diskanter, men kan jeg kjøpe det settet med diskanter selvom jeg ikke har diskanter nå tror du?

Det er professional spiller i min og :)

Endret av Larsa97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har base stereo. Det vil si uten diskanter, men kan jeg kjøpe det settet med diskanter selvom jeg ikke har diskanter nå tror du?

Det er professional spiller i min og :)

Ja det skal nok gå bra. Om du blar på bildene så ser du at du kan feste der som diskanten egentlig skal være. Men ser bedre ut med integrert med grill syns jeg.

Skal du koble på forsterker eller rett i spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal nok gå bra. Om du blar på bildene så ser du at du kan feste der som diskanten egentlig skal være. Men ser bedre ut med integrert med grill syns jeg.

Skal du koble på forsterker eller rett i spilleren?

Tenkte bare at det er jo ikke lagt opp kabler til diskant, men det følger vel med som skal kobles til spiller.Tenkte jeg bare skulle koble til spilleren da jeg ikke gidder bruke så mye penger..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dem som vurderer bytte høyttalere uten å oppgradere forsterker pass på at høyttalerene som det byttes til har lav ohm. Om ikke forsvinner mye av effekten fra forsterkeren og det blir endel mindre lyd i høyttalera enn orginalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

det hjelper veldig å bytte spiller :) 

men det beste er å trekke opp kabler fra dørene bak til en forsterker.

forsterkeren i spillern klarer ikke å dra høyttalerne skikkelig.

jeg har byttet spiller og høyttalere i alle dører.

spiller egentlig bra, men skulle jeg gjort det nå så hadde jeg kjøpt forsterker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bilen min inne hos Nautiluz for å bytte diskant, midttone, sub og forsterker. Anbefales å gå for ny forsterker da det merkes!

Hvis jeg skulle gjort noe annerledes måtte det vært å montert 2din spiller: Pioneer SPH-DA120 fordi man får ikke full effekt av anlegge via den org. spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...