Larsa97 Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Noen som har erfaringer med dissa? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14970&katid=1303&id= Vil bare ha litt bedre lyd, så bassen ikke drukner alt som er av lyd.. Vil det heller lønne seg å bytte ut originalspilleren? Isåfall kom gjerne med forslag til 2-din spillere da det ser jalla ut med vanlig cd spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Jeg har tenkt å kjøpe dei til min bil, i dørene bak, og komponentsettet fremme (med diskant). Har bestilt den "listen" som diskanten skal være i. Får se når jeg skal kjøpe høyttalerene. Vil tro lyden blir en del bedre Hvilket anlegg har du? Har professional i min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Helt sikkert fine de Focal'ene der Ingen grunn til å bytte spiller, den er det ikke noe i veien med. En god forsterker er det som vil utgjøre den største forskjellen. Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe dei til min bil, i dørene bak, og komponentsettet fremme (med diskant). Har bestilt den "listen" som diskanten skal være i. Får se når jeg skal kjøpe høyttalerene. Vil tro lyden blir en del bedre Hvilket anlegg har du? Har professional i min. Jeg har base stereo. Det vil si uten diskanter, men kan jeg kjøpe det settet med diskanter selvom jeg ikke har diskanter nå tror du? Det er professional spiller i min og Endret Mai 13, 2015 av Larsa97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Jeg har base stereo. Det vil si uten diskanter, men kan jeg kjøpe det settet med diskanter selvom jeg ikke har diskanter nå tror du? Det er professional spiller i min og Ja det skal nok gå bra. Om du blar på bildene så ser du at du kan feste der som diskanten egentlig skal være. Men ser bedre ut med integrert med grill syns jeg. Skal du koble på forsterker eller rett i spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Ja det skal nok gå bra. Om du blar på bildene så ser du at du kan feste der som diskanten egentlig skal være. Men ser bedre ut med integrert med grill syns jeg. Skal du koble på forsterker eller rett i spilleren? Tenkte bare at det er jo ikke lagt opp kabler til diskant, men det følger vel med som skal kobles til spiller.Tenkte jeg bare skulle koble til spilleren da jeg ikke gidder bruke så mye penger.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 For dem som vurderer bytte høyttalere uten å oppgradere forsterker pass på at høyttalerene som det byttes til har lav ohm. Om ikke forsvinner mye av effekten fra forsterkeren og det blir endel mindre lyd i høyttalera enn orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 det hjelper veldig å bytte spiller men det beste er å trekke opp kabler fra dørene bak til en forsterker. forsterkeren i spillern klarer ikke å dra høyttalerne skikkelig. jeg har byttet spiller og høyttalere i alle dører. spiller egentlig bra, men skulle jeg gjort det nå så hadde jeg kjøpt forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Hadde bilen min inne hos Nautiluz for å bytte diskant, midttone, sub og forsterker. Anbefales å gå for ny forsterker da det merkes! Hvis jeg skulle gjort noe annerledes måtte det vært å montert 2din spiller: Pioneer SPH-DA120 fordi man får ikke full effekt av anlegge via den org. spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå