Kapitalisten Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Hei. Iflg utstyrslista jeg får ut når jeg plotter inn VIN, så skal jeg blant annet ha følgende koder: S322a - comfort access S3aha - backup camera S544a - cruise control w/ breake function Jeg finner hverken noen logo for cruise control (ei heller spake under blinklys), ingen kamera når jeg rygger eller noe lignende (bare et bilde av bilen og fargene grønn, gul, rød for pdc) og jeg kan i alle fall ikke starte bil uten nøkkel, eller adgang til bil med nøkkel i lomme. Står også at bagasjerom er elektrisk åpning. Nærmeste jeg kommer er en type soft close. Har jeg misforstått utstyrskodene helt? Kjenner jeg er litt skuffet.. Er fornøyd ellers med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Er du sikker på du har skrevet inn rett VIN-nummer? Hva står under informasjon om modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kapitalisten Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Ja, skrevet inn flere ganger. Alt stemmer ellers. Det står X1 x-drive 20d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Merkelig. Elektrisk bakluke finnes ikke til disse bilene, så det er spesielt merkelig at du får opp det. Kan du legge ut registreringsnummer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kapitalisten Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Sendte deg VIN. Var bare S316a på bakluke.. Men har ikke el seter eller alu fothviler heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Ja, jeg så gjennom den nå, og det er mange ting her som jeg ikke helt forstår: S2VGA PERFORMANCE CONTROL S316A automatic trunk lid mechanism - dette finnes ikke til X1 S3AHA Backup camera and Top View - det gjør ikke denne heller S645A BMW US Radio - ...i kombinasjon med: L801A National Version Germany og P950A Latin America package Hva som har skjedd her aner jeg ikke, men det var en veldig merkelig sammensetning av ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kapitalisten Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Tror jeg skal be BMW Norge om en kopi av hva de får opp. For å sammenligne. Takk.. Hvis noen andre har noen innspill, vær så god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå