WazKid Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Min jomfrupost på dette forumet. Takk for det. Fant tilfeldigvis en ledig 3-pins kontakt til venstre bak luken i bagasjerommet hvor alt teknisk utstyr er plassert. Lurer på om jeg kan bruke denne til AUX inngang på høyttaleranlegget. Kontakten er av hanntypen til hunntypen til høyre på dette bildet: http://img.auctiva.com/imgdata/1/4/2/8/7/3/9/webimg/718517534_o.jpg så den skulle passe perfekt, men har også lest at "power" kablene ser slik ut? Noen som har peiling eller tips? Bilen er en E83 2004 modell med bluetooth, CiD navi, analog tv tuner og cd veksler i armlenet. Lite ledige kontakter ellers. Endret Mai 13, 2015 av WazKid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 CIC navi har du ihvertfall ikke. På alle biler fra og med 2003 er det (i teorien) klart for aux. På biler med navi ligger det normalt en ledning bak spilleren foran. Se forøvrig denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WazKid Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Hehe, nei, CiD heter det kanskje? ☺️ Har vurdert muligheten for tilkobling til spilleren, men vegrer meg for å ta den ut og kludre det til. Ettersom jeg fant en ledig 3 pins bak hadde det vært kjekt å bruke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Det heter ikke så mye annet enn navigasjon. Systemet ditt har kun en aux-tilkobling, og denne ligger foran om ingenting er endret av tidligere eiere. Du kan derimot nappe ut kontakten der den går inn bak og koble deg til der, men jeg ser ingen fordeler med det. Hva den kontakten du har funnet går til vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WazKid Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Takk for tips Endret Mai 13, 2015 av WazKid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå