Rakvaag Racing Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Er det noen som har satt inn en E28 M30 i en E34 før? Holderpå og skal bytte motor i E34`n min og støtte på en utfordring, Motorfestene fra E34`n passer ikke på E28 blokken, får i bare 2 skruer er det noen som vet om andre motorfester som kan brukes eller en mod som kan gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 du må ha en adapter på motorfestet på eksos siden(evnt laga et motorfeste sjøl), e34 har kulpen helt fremst så tror du må ha 34 bunnpanne,husker ikke helt. men hvis du har eksos manifolder fra e34 535 og innsug+ elnett på e28 m30 motor . så er det vel egentlig kun motorfeste og bunnpanne du må tenkte på. ps e28 topp har et lite rør bak på toppen , det er det ikke på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 ja alt dette har jeg sett nå når jeg har byttet om delene på di 2 motorene. Men det var kun motorfestene som ikke passer overens. Det på innsugssia er det kun 2 skruhull som passer til. Da blir det og lage nye fester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå