Hede95 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Finnes det en diy på dette? Isåfall lag en da [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentiBoy Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Finnes det en diy på dette? Isåfall lag en da [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Må nesten beklage min uvitenhet nå, men hva er en diy? Hehe:D Endret Juni 7, 2015 av KentiBoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 DIY - Do it yourself - Altså en guide/veileder for å gjør denne jobben du holder på med. Gikk det greit å sveise med tectylerte innside ? Tectylen er vel brannfarlig, begynte det å brenne ? Ellers så syns jeg det var kjekt å få sett hvordan innsiden av kanalen og jekkfestet er bygd opp, regner med det blir en liggende jobb gjennom tida på E36`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentiBoy Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 DIY - Do it yourself - Altså en guide/veileder for å gjør denne jobben du holder på med. Gikk det greit å sveise med tectylerte innside ? Tectylen er vel brannfarlig, begynte det å brenne ? Ellers så syns jeg det var kjekt å få sett hvordan innsiden av kanalen og jekkfestet er bygd opp, regner med det blir en liggende jobb gjennom tida på E36`n. tectyl må sprøytes inn i kanalen etterpå. Sveis og olje er en dårlig kombinasjon. Du vil få porer i sveisen og det er også brannfarlig. Skal se om jeg får tid til å lage en DIY. Det var egentlig det som var planen, men var mer opptatt av selve jobben enn å ta bilder. Men har en kanal til overs, og enda en side på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå