danskiii Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 (endret) Jeg har demontert en performance vinge i karbon fra bakluka på en E82. Denne prosessen gikk for seg selv relativt smertefritt, men der kom da selvfølgelig noen pittesmå merker på undersiden. Nå vil nok ikke disse kunne sees så bra når den er montert, men det vil irritere meg blågrønn å vite det er der.. Så mitt spørsmål er; kan jeg pusse ned klarlakken på karbonet og lakkere hele denne opp igjen, slik jeg blir kvitt disse merkene, uten å gjøre mer skade? Gjør det noe å pusse på dette med veldig fint sandpapir? Vil det bli like gjennomsiktig etter pussing..? Kan lite og ingenting om lakk så må unnskylde om det er rart spørsmål.. Endret Mai 21, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 bump-a-lump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Matt ned og lakk du danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Fikk faktisk snakka med en kompis igår som jeg kom på har jobbet som lakkerer så er i gang med prosessen, men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå