Espen Aass Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Troll.no reklamerer en del på TV. Kansje vært og sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furyon Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Gjerne kom med flere gode forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Jeg hadde 9000 med delkasko på min gamle E39 520i 2001 modell hos Eika, da hadde jeg 25,000km og 40%. Har forsikring hos Sparebank 1 nå, der jeg har 60%, superkasko på min 525d, 20,000km i året, tror jeg havna på 1500 kr i måneden inkl. reiseforsikring og innbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Gikk akkurat over fra Troll, ville anbefalt folk å holde seg unna, bare tull med dem. Tørr ikke tenke på hva som hadde skjedd ved en eventuell utbetaling. Jeg gikk over til Frede, de har vunnet en del priser de siste årene, opplevde god kundeservice og super pris i mitt tilfelle. Forsikringsselskaper bruker biltype, alder på yngste fører, bosted, km-stand, parkering osv for å finne din premie(pris). Det som lønner seg for andre her inne ikke nødvendigvis lønner seg for deg. Anbefaler trådstarter å bruke Finansportalen sin kalkulator som sammenligner prisene mellom flere forsikringsselskaper. Den er levert av Forbrukerrådet. https://www.finansportalen.no/Forsikring/Bilforsikring De fleste vet at man automatisk går opp 10% bonus i året. Ett annet tips som mange ikke vet om er at ved bytte kan ett selskap "booste" bonusen din med 10% hvert halvår. Med andre ord kan du øke bonusen din dobbelt så raskt. Les mer om dette i denne artikkelen: http://www.dinside.no/927736/slik-dobler-du-bonusen-paa-halve-tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå