SpeedRacer Skrevet Mai 19, 2015 Skrevet Mai 19, 2015 Hei, har en 320iA touring 02 mod som jeg byttet veivhusventilasjon på, noen dager siden. Fikk opp EML + motor og ASC lampe på dashbordet. Motoren går i safe mode og mangler tydeligvis 100 hester... Fikk anbefalt å sjekke sensorer evt ta en diagnose. Noen i Oslo som kan hjelpe?
MrBrum Skrevet Mai 19, 2015 Skrevet Mai 19, 2015 Tipper du har samme problem som er tatt opp i denne tråden. Er nok adaption data som må resettes. http://bimmers.no/topic/739255-bmw-e39-99mod-eml-problem/
SpeedRacer Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Skrevet Mai 19, 2015 Takk for tipset! Det ser det ut til å være! Minner veldig om de symptomene. Og gjorde også den general tabben å ikke ta strømmen da jeg skiftet delene.... Mangler bare å finne en med diagnoseverktøy da
MrBrum Skrevet Mai 19, 2015 Skrevet Mai 19, 2015 Har du forsøkt resettingsmetoden som er beskrevet i tråden?
SpeedRacer Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Skrevet Mai 19, 2015 Nei har ikke det. Må gjøre det i morgen! Men hva er denne DME saken? Og hvordan sletter jeg DME adaptations and fault code memory? Mulig jeg finner det på youtube...?
MrBrum Skrevet Mai 19, 2015 Skrevet Mai 19, 2015 DME er en betegnelse for elektronikken i bilen. DME adaptions sletter du som beskrevet i tråden jeg linket til. Eller noen med diagnose utstyr hjelper deg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå