WazKid Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Har en oem analog tv-tuner av typen 6 945 298 i en x3 (2004). Den er ubrukelig da det ikke finnes signal i Norge og jeg er gira på å koble til noe annet, men vet ikke helt hva. Er det noen som har forslag og tips til hva jeg kan eller bør koble til? Får vel kun inn NRK stort sett uten kort, men det hadde vært nice nok. Mulig det kan kobles til andre spennende ting og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Du kan koble DVD-spiller, riks tv-mottaker o.l. til tv-tuneren slik den er nå uten problem. Hvorvidt det finnes en tv-tuner som erstatter den du har er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WazKid Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Finner ingen input på tuneren Og den blå og hvite inngangen er allerede opptatt. Må jeg pinne selv eller finnes det "adapter"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WazKid Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Takker så meget awt! Kudos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WazKid Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Tips til oppsett? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå