Stian Mathisen Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Lurer på om dette er en god deal? Vil dette virke på min 740? http://m.ebay.com/itm/291472080630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Ja det vil funke på din bil. Men for den prisen der så kjøper du det samme som jeg har. Nyere og bedre. ICOM er kabelen eller interfacen. Den oransje som jeg hadde. Også skaffer du deg ISTA. Evt også via meg. Stian Mathisen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Ista er det programmet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 http://m.ebay.com/itm/321424665738?nav=SEARCH Denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Ser du bor i Drammen, så du kan sjekke om BMW skanner 1.40 funker på din bil. (trur det) Send en PM med tlf. nr så ringer jeg i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Har prøvd bmw scanner men den funka ikke. Sikkert fordi jeg ikke hadde ads adapter. Har du ads? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Aldri opplevd pålitelig resultater med BMW scanner og ads plugg men det er nå min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 http://m.ebay.com/itm/321424665738?nav=SEARCH Denne eller? Ja. Men kjøp uten software. Koster ca2,2. Jeg kan ordne programmet for deg. Stian Mathisen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 (endret) Har prøvd bmw scanner men den funka ikke. Sikkert fordi jeg ikke hadde ads adapter. Har du ads? Ja, hvis det er en sånn du mener: Endret Mai 22, 2015 av Espen A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Ok da kjøper jeg icom. Trenger ista windows xp eller går det på win 7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Ja, hvis det er en sånn du mener: ADS4_small.jpg Ja var den jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Ok da kjøper jeg icom. Trenger ista windows xp eller går det på win 7? Win7, alle OS egentlig. Men det er greit med en litt nyere pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Ok da kjøper jeg icom. Trenger ista windows xp eller går det på win 7? Har windows xp jeg og det funker. Hvis du sjekker "Den store diagnose tråden" mener jeg noen der fikk den til og funke på windows 7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Det er jo ment for å brukes på Win7... Det er snakk om ISTA ikke INPA For øvrig Stian: Hvis du kjøper ISTA så får du med instrukser til hvordan bytte deler og en detaljert feilsøkingsplan. Det krever litt å lære seg men med en gang det sitter i fingra så er du set. Stian Mathisen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Da blir det ISTA. Blir bare surr med xp sånn. Men da fikser du ista så tar jeg det andre fra ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå