Steinsviken Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 (endret) hei, speedometeret på min e39 sedan har tatt kveld.bilen er en 1996 modellog lurte på om noen innpå her som hadde et til meg?er 520ia motor, så må ha speedometer til automat samme om om det er lille elle store kjørecomputer berre, det ikke er facelift speedometer.helst på jakt etter ett fra 520 Endret Mai 30, 2015 av Steinsviken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Hvilken årsmodell er bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 hei, glemt skrive dette men er 96 modell, og eg har skrevet feil i innlegget mitt så skal endre dette er comfort high eg skal ha tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 hva vil Comfort high si? har instrument fra en 528ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 comfort high vil si, speedmoter med den biten der du får tekst info om ting i speedo også men kan dessverre ikke bruke 528 ia speedometer, da det står i et slikt nå.. og da samsvarer ikke ting overens, fordi canbusen blir feil! så turteller å temp måler vil ikke virke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Er det 528iA instrument panelet fra en bil som er nyere enn 09/98 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 aner ikke, da det stod i bilen når eg kjøpte den.. og når eg var på diagnose med bilen.. siden tempratur måler å turteller e død. så viste det seg og ver 528 speedometer.. så eg aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
utk Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Hei Har et speed fra en 99 mod 520 som funker, Send meg en pm med et tlf nr så jeg kan nå deg. Mvh Ulf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 har fått tak i speedometer, innlegget kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå