Kalleklovn Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Kom opp "4*4 system failed" i displayet i dag. Feilen forsvant etter litt kjøring, men kom tilbake igjen etter en stund. Noen som vet hva dette er? Kostbare greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Ingen som vet dette, uten å ta en diagnose ihvertfall. Selv da er det ikke sikkert man vet det nøyaktig. Det kan kanskje være feil lufttrykk i dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Nei, men lurte litt på om noen hadde hatt feilen. Er borte nå. Har jo sett at feil kommer og forsvinner igjen uten at noe er galt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Jeg slet med mange feilmeldinger på min bil. Helt uten grunn, plutselig. Jeg har maskin selv for å ta diagnose, så jeg sjekket alt mange ganger. Uten å finne feil. Tok av batteripolen i 20 min, og siden ingen meldinger. Dette har vært bra i 1 år og 2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Takk for svar. Har startet og stoppet flere ganger nå (med god tid mellom), og feilen er borte. Ser d an, og ringer bavaria på tirsdag.. Har og hatt mange feilmeldinger som kommer og forsvinner uten grunn. Mistenker at batteriet er litt dårlig (er fra når bilen var ny). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå