Skjerve Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Hei. Jeg har en BMW 320D E46 2001mod som stoppet etter en liten stund den har stått lagret på en låve i 6 mnd , i det jeg tok den ut startet jeg med startkabler. etter jeg kjørte den heim så lot jeg den så på tomgang i 5-10min før den stoppet. nå får jeg ikke start lengre. jeg har prøvd med kondensfjerner og fersk diesel. men den vil ikke starte. er den noen som vet ka grunnen kan være?takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Er det strøm på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjerve Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Er det strøm på den? Selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Vanskelig å si akkurat hva det er. Diagnose er en god start. Var den i orden da den ble parkert på låven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjerve Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Vanskelig å si akkurat hva det er. Diagnose er en god start. Var den i orden da den ble parkert på låven? ja, det var ikke noe galt med den.jeg har sjekket dieselfiltre osv. ingen ting er galt jeg er litt usikker, men kanskje det kan være feedpumpen eller dieselpumpen. noen som vet for de ligger, ligger dieselpumpen i tank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian Knutsen Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Ta en diagnose på bilen, så tar du det der ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå