superpoint Skrevet Mai 23, 2015 Skrevet Mai 23, 2015 Hei, Satte i gang med å bytte høyttalerne i taket bak på min 2002 e39 touring idag, og da fant jeg ut at det ikke var noe lyd i den høyre høyttaleren. Var helt dødt med både den gamle og den nye. Men jeg hører en svak suselyd i den, så det er noe "liv" i den. Noen som har vært borti dette før eller har en noen anelse på hva som kan være galt? Var meget irriterende når jeg skulle glede meg over nye høyttalere :/ Takker for svar!
MrBrum Skrevet Mai 28, 2015 Skrevet Mai 28, 2015 (endret) Et ledningsbrudd et sted. Du må nok gå den harde vegen og følge ledningen fra A til B. Og måle ohm. Hvis utgangen på spilleren er i orden da? Endret Mai 28, 2015 av MrBrum
superpoint Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Skrevet Mai 29, 2015 Et ledningsbrudd et sted. Du må nok gå den harde vegen og følge ledningen fra A til B. Og måle ohm. Hvis utgangen på spilleren er i orden da? Hmm, det er ikke så lett i og med at det er i taket :/ Det aner jeg ikke, har ikke så veldig god peiling på sånt her. Mulig jeg bare leverer bilen inn til noen som kan feilsøke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå