Gabz Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Hei. Har en '97 525TDS. Når jeg ligger mellom 2000 og 4000 rpm kommer det en ganske høy hvinelyd, antar dette er fra turboen. Har hørt at det kan være lageret? Hva tenker dere? Farlig? Dyrt? https://youtu.be/kQwFqD6lJ4U Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Ingen som vet? Om turboen er gåen så tror jeg at jeg selger bilen.. Men om det kan være noe enklere/billigere så kan det være at jeg beholder og fikser den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Lekkasje på trykksida? Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Hvordan sjekker jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 (endret) Høre deg fram, sjekke slanger og slangeklemmer, såpevann etc, mange måta å gjer det på Edit: kan vel vere andre ting en turbo og Sent from my iPad using Tapatalk Endret Mai 31, 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå